Kutyásreklámok #3

Nagyon köszönöm, hogy ennyien érdeklődtetek a kutyás reklámok iránt! 🙂 Folytatnám a tavaly elkezdett bejegyzés sorozatot, melyet egyben le is zárnék. Remélem minden reklám felfedezésre került általam, nem kevés időt töltöttem ezek felkutatásával. Viszont, ha Ti is találnátok párat ne legyetek restek azokat számomra is elérhetővé tenni. 
Ahogy korábban is írtam nekem különösen a kutyahű reklámok tetszenek. Amiben nem mocskolják be a kutya lényét, mint számítógépes technika által kidolgozott száj,-szemmimika, stb, azaz maradtak egyszerűen kutyák. Oly sok lehetőség van arra, hogy egyszerű trükkök segítségével is élethű reklámarcok legyenek ebzeteink.

De lássuk mit tartogat a 3. és egyben végső reklámcsokrom. Itt lesznek a kutyakaja reklámok, néhány örökbefogadást és az ivartalanítást népszerűsítő reklám, de magyar produkciók is napvilágot látnak!! 🙂 Tudjátok a reklámot a kép alatti “Forrás”-ra kattintással nézhetitek meg.


Kezdem az egyik legjobb reklámmal, amiben nagyszerűen álltak, ültek, ugrottak a kutyák. Mi kellett hozzá? Egy stúdió, egy remek kamera, jó pár kamera beállítás, és sok sok okos, ügyes kutya. Akiket rá tudtak venni, hogy ugrabugráljanak. Egyszóval majdhogynem alacsony költségvetésű, nem sok rendezést igénylő remek, ismétlem REMEK reklám. Mire alapoztak? Arra, hogy a legtöbb kutya kajára bármit képes megcsinálni… felugrani egy falatért, na az már a tuti kategóriába kell, hogy tartozzon. (attól függetlenül, hogy a pedigree nem egy tuti márka…)

Forrás

Következő reklámban már emberi magatartást vettek fel az állatok. De még mindig nem az a kategória, ami számomra sértő lenne. Egyszerűen adott egy vonat, adottak a peronon várakozó kutyák, és mikor a vonat megáll, akkor mindenki az étkező kocsiba siet be. Érdekes, hisz alapjáraton nem ide megyünk be, mikor vonatra szállunk. De mindennek megvan az ok, amit az uszkár figyelmünkbe is ajánl. Majd indul a vonat a tülkölő jelre, és mindenki a vonaton maradva élvezi az életet. Éljen a purina reklám.

Forrás

A következő reklám az “izébizé” megnevezést kapta nálam, mikor összegyűjtöttem a reklámokat egy-egy reklámozandó dolog alá. Nem is tudtam mire értettem ezt, de mikor megnéztem nem igazán tudtam eldönteni, hogy ez egy filmből kivett jelenet akar lenni, vagy mi. Most komolyan, ha megnézitek a reklámot rájöttök. Olyan in medias res-szel kezdődik, bár lehet ez a feltöltő hiányossága, de adott egy vidéki ház, ahova valószínű betörök érkeztek, és a háziak, azaz a macska és a kutya megmenti a ház becsületét, azaz nem engedi kirabolni. Mit ad a táp? Együttműködő, kreatív macskát és kutyát, valamint tuti olyan áron, hogy egy egész havi mennyiséget meg tudsz venni állataidnak, hisz kb annyi doboz állt rendelkezésükre a nagy melóhoz. 🙂 akkor tekintsétek meg izébizé reklámját, ami nekem speciel tetszik. Tetszenek az állati közreműködések, mint a macska konzerv pofozása, kutya apportja, lehelyezése, ami elég szépen sikeredett…

Forrás

Pedigree reklám alkotók elégszer láthatták a Beethoven 1. részét, mert nekem totál az jutott róla eszembe, utána meg az hogy tudták így összekenni a kutyát, és hogy ez remélem nem egy igazi szoba volt, hanem egy 3 falú stúdiószoba 🙂 De most komolyan, Nektek mi jut róla először eszetekbe?? A reklám tartalmaz számos lassítást, egészséges kutya reakciókkal a koszosságra, mint megrázás, fejdörgölőzés, hempergés… Mondanivaló? Egyszerű!! Pedigree, Karácsonyi jutalomfalatok – Ha elfelejted, emlékezni fognak rá… 🙂 🙂 🙂 Én nem felejteném el!! Na és Ti? 🙂

Forrás

Most következzenek a morbid tartalommal rendelkező reklámok, nem sok van, kettő. 🙂 🙂 Jaj kategória számomra, de úgy látszik az amerikaiakat ezzel lehet vásárlásra kényszeríteni, mondjuk megnézném, hogy az állatvédők hogy reagáltak erre a reklámra. Mert pl nincs feltüntetve a reklám után, hogy a kutyának nem esett bántódása, pedig szerintem van, aki ezt komolyan elhitte. A szitu egyszerű, a kutya túlsúlyos, a nő is, a kutya egyszerűen fogyós tápot kap, a nő nem. Nem jön a kutya a nagyszerű flexi pórázon, aminek helyes használatáról azért mesélnék a nőnek… erre a zsinór kiakasztása után behúzódik a kötél és vele együtt még valami… maga a kutya, aminek csak a farka látszik ki a gépből. A reklám morbidságát ez adja, no meg az, hogy a kutya a továbbiakban csak a flexiből kommunikál, őt már nem látjuk. Aki ennyire drasztikus hatást szeretne elérni, nyugodtan használja ezt, akár emberek is kipróbálhatnák… 😛

Forrás


Következzen egy olyan reklám, ami olyan jutalomfalatot, tápot reklámoz, mely emberek számára is fogyasztható. Legalábbis ennek a morbidsága, hogy egy kutyáját sétáltató épp egy padon ülő hölgyhöz megérkezik az igazi macsó csávó. Aki nem kicsit koppan, csábos tekintetével és undorító modorával bátran veszegeti a csajnál lévő tasak tartalmát. A rossz minőség ellenére jól kivehető a hölgyemény mosolya, amivel nyugtázza a srác ropogtatását. Aztán behívja a kutyáját, és az megkapja a jussát, a jutalomfalatot. Egészségedre macsó csávó… 🙂 😛

 Forrás
Forrás

Más világra tévedtünk, egy kisállatoknak termékeket nyújtó áruház reklámjához. Mivel a szomszéd nője mindig zöldebb, azt gondolták a Pets at home reklámjának megalkotói, hogy ugyanígy vannak ezzel az állatok is. Akik egy a kerítésen található lyuk segítségével betekintést kaphatnak a szomszéd állatok életébe, macska játszik egy számomra nem látott játékkal, de a kutya is hiperjól érzi magát. A kutya beszédét megértik az emberek és egyből mennek a Fresihez hasonló áruházba, ahol megannyi játék, eledel, szakértelem tobzódik, hogy a fű a kukkoló szomszédnál is kizöldült! 🙂 Egy nagyon okos reklám, mely vásárlásra késztet, legalábbis én elmennék erre a szuper helyre. 🙂

Forrás

Erre a reklámra, most a közzététel előtt találtam rá!!!! Purina ez is, és erre nem tudok mit mondani, mint hogy shrek macskásan csillogó szemekkel néztem végig kétszer, igen rögtön kétszer. Na, ez az ami reklám, furfang, kis dominó effektus, boldog, tettre kész kutyák, és a Purina cukiságai. Mire ezt kitalálták a kreatívok!!! Biztos előtte volt a dominó guiness rekord kísérlet valamely verziója, mert úgy gondolom az tuti ihlető volt. A kutyák nélkül ez a reklám egy rakás kaki lenne, de velük!!! Közreműködésük elengedhetetlen, csóva, frizbi elkapás, laszti elkapás, és beletétele a “helyére”, mind mind olyan dolog, ami wow, a mi kutyánk is meg tud csinálni, és mi Gazdik is meg tudjuk ezt csinálni. Szóval élvezzétek a reklámot!!

Forrás

Következzen néhány hasznos reklám, felhívás. Van közöttük szívszorító változat és van vidám. Válasszátok ki Nektek melyik változat tetszik inkább, én már letettem a voksom az utóbbi mellett. Jöjjön két örökbefogadási reklám szép sorjában.
Az első változat a tényleges kidobást mutatja be, ahogy ezt a reklám készítők elképzelik . Még cuki is mert adott a “kedves” megszabaduló a kutyájának néhány szem tápot, komolyan nekem szívszorító volt végignézni, a szöveg alatta is olyan hatást kelt, hogy már a kifacsart szívem szétfacsaródik… 🙁 De jön a ranger kalapban tetszelgő bácsi és életet ment. Beviszi a menhelyre, ami tiszta, kifogástalan, kaja, víz a kutya előtt. De az, ahogy általában lenni szokott nem törődik vele, csak ismerkedik a helyzettel, ami érte őt. Gazda nélküliséggel, magánnyal, ridegséggel, bezártsággal. Sipákolással előtörő emlékek bejátszása számomra zseniális!!! 
Majd jönnek a tények, hány kutya, macska kerül utcára… és a válasz, kérés, könyörgés! “Ne hagyd figyelmen kívül a menhelyi kutyákat, adj nekik második esélyt. Ők nem rossz kutyák, csak rossz gazdával találkoztak.” A kisfilm szereplő felsorolással, és köszönetnyilvánítással zárul. Bevallom nekem kellett is, hogy visszatérjek a való életbe, és rájöjjek, a kutya által átélt események csak a film része. Markoljon Nektek is a szívetekbe:


Forrás

Vidámabb verzió egy beagle személyében és gondolataiban tárul elénk. Nem kellett más, mint egy középen ücsörgő édes pofijú eb, háttérben matató gazda, aki a kint heverésző játékokat pakolja vissza a helyükre. Igaz a kutya kicsit másképp látja ezt. Nekem különösen tetszik a narrátor hangja, tényleg olyan mintha a kutya sajátja lenne. 🙂 Vajon a kutyák tényleg így látnak bennünket. Amellett, hogy vicces a produkció, az üzenet tényszerű és egyenes: “Egy ember a legjobb dolog, ami megtörténhet egy menhelyi kutyával, légy te az az ember. Fogadj örökbe.”

Forrás

Nem kívánt szaporulat sok helyen megnehezíti az életet, volt alkalmam betekintést nyerni a Foxterrier Fajtamentés kulisszái mögé. Sajnos nem egy szukát ivartalanítottak úgy, hogy már vemhes volt. 🙁 De hogyan lehet mindezt reklámba foglalni, tanító jelleggel?! A reklámban megismerhetjük Duke-ot, aki valamivel a szájában boldogan, szabályokat betartva rohan célja felé. Mikor a bolthoz ér kiderül mi volt a szájában, pénz, pont annyira elég, hogy óvszert vegyen magának, amivel robog tovább útjára. Picit emberi szerepkörbe bújtatott jelent, nem de? De vajon hova rohan? Hoppácska, egy hasonló keverék kislány tűnik fel a képernyőn épp csak egy rövid pillanatra!! Egy rövid üdvözlés és már robognak be a garázsba. Na, igen…a kép eltűnik, jogosan… Felirat: “Vannak dolgok, amiket nem tudsz megtanítani a kutyádnak, légy felelősségteljes gazda, ivartalanítsd a kedvenced!” Ezzel a mondanivalóval már érthető, hogy miért vett egy kutya óvszert, azt hiszem nem is kell magyaráznom. Nekem ez a fajta reklám nagyon bejön. Remélem Nektek is tetszett!! 🙂

Forrás

Jöjjön egy olyan reklám, mely bemutatja miért is jó egy segítő kutyának. A történet egy esős napon kezdődik, melyen egy übercuki labrador kölyök és a hatalmas, gonosz kinézetű szomszéd kutya (ha jól láttam malinois) találkozásával. Darwin által is leírt erősebb győz elven a nagy átugorva a kerítést nem csak a vacsorát, de a kutyaházat is elhappolja a kölyöktől. De ugyanez történik a játékkal is, szegény csöppség, sanyarú élete van a szomszéd miatt. Aztán egyik nap a kis kendős kutyát elviszik egy kiképző központba, ahonnan kijövet már egy büszke, felnőtt labrador sétál segítő szerszámokban. De miért is jó segítő kutyának lenni??? A csattanó és egyben magyarázat a reklám végén található. Ismét esős időjárás köszönt be. A délceg labi besétál egy helységbe, ahol a már sokunk számára jól ismert tábla díszeleg. Kutyát nem engednek be, az ajtó zárul, szomszéd gonosz kutyája kint marad az esőben. Mondanivaló: ” Adj a kölyöknek egy esélyt, hogy segítőkutya válhasson belőle.” 

Forrás

Figyelemfelhívás, extra jó kivitelben. Kutya végtermék felszedő kampány egy egyszerű ironikus kampánnyal, nekem bejön. 🙂 Mondanivaló:”Minket nem érdekel hogyan csináltad az otthonodban, de az utcán fel kellene szedned.”

Forrás

Eddig tetszettek a reklámok? Na, akkor most nézzük meg milyen reklámokat tudunk mi, magyarok összehozni. 🙂 🙂 🙂 Jöjjön egy, már szerintem mindenki számára ismerős T-home reklám, egy a tévét otthagyni képtelen kutyával. Én sem tudnám a farkasos műsort csak úgy otthagyni, talán ezért van nekünk is ilyen szolgáltatásunk 😛

Forrás

Egy már nem működő bank reklámja, Posta Bank. Egy feltűnő hölgy látványos kutya eleresztésével kezdődik a történet. A kutya betipeg a bankba, ahol az ajtóban álló biztonsági őr már ismeri és lábával beengedi. A hölgy keresni kezdi, itt még valahogy nem kerek a sztori, miért engedte el, miért keresi, aztán rájövünk. Mert kedves narrátorunk elmagyarázza. Legalább Fifi, merthogy a kutyát így hívják, jutalmat kapott a jó viselkedésért. Lehet már ebben az időben is alkalmazták a klikkert? 🙂 🙂 🙂

Forrás

Übercuki, imádtam ezt a reklámot, mikor még vetítették!!! Ha jól emlékszem őt hívták Diónak, azaz a Pannon kutya reklámja következik. Ügyes trükkök, amit bármelyik kutyának megtaníthatunk, mégis eladhatóvá, cukivá válik tőle a reklám. És meg is marad az emberek fejében, legalábbis az enyémben megmaradt. 🙂 Mindenes kutya, aki gazdája helyett megcsinálja az otthoni teendők legtöbbjét. A lecke azért kifog rajta!! 🙂 Lássuk Pannonos kutyánk produkcióját!! 🙂

Forrás

Miután 3 csokornyi reklámot végignéztünk, azon kezdtem el gondolkodni, hogy vajon hogy találnak rá ezekre a kutyákra a reklámfilm készítők, egyáltalán hogy fogalmazódik meg a gondolat hogy kutyát alkalmazzanak egy-egy reklámban. Oké, tuti fogás, de meg is nehezítheti a forgatást, hisz a kutya nem ember, nem egy színész. Őt is lehet tanítani, de az ezernyi fény, kattogó dolgok, mind mind nehezítő tényező. 
aztán találtam egy adatbázist, ahova fel lehet regisztrálni kutyádat, macskádat, és a cég emberei eldöntik, hogy alkalmas fizimiskával rendelkezik az állat vagy sem. Ha igen, akkor visszaküldenek egy pár nyomtatványt és fényképeket várnak el tőled. Díjazásról is szó esik, mint:
“Kezdők (új arcok): Akik karrierjük kezdetén állnak, fizetésük 5. 000 – 50. 000 Ft-ig terjedhet annak függvényében, hogy fotózáson, divatbemutatón, reklámfilmekben, mozi / tv filmben, kifutón stb. szerepelnek.Profi modellek: Akik már hosszabb ideje intenzíven tevékenykednek a szakmában, komoly referenciákkal rendelkeznek. Különleges külsejük, képességeik és tudásuk által keresettek a szakmában. Fizetésük 25. 000 – 500. 000 Ft. “
Természetesen mindennek árra van, így a tagságnak is, regisztrációs tagdíj 2 évre a Mondecaste Modellügynökségnél 12.000 Ft. (Honlapjukat itt találod: mondecaste)


Ha lemaradtál volna a korábbi reklámokról, akkor itt megtalálod őket:
Kutyás reklámok # 2
Kutyás reklámok # 1

Címkék:

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!